ЦНАП

РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ

РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ

Перелік послуг:

Всі документи подаються Особисто до адміністратора.

Реєстрація місця перебування особи

Типові документи:

  1. Заява встановленого зразка
  2. Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання (у випадку одночасного зняття із попереднього місця проживання)
  3. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання / перебування особи (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні)
  4. Квитанцію про оплату послуги
  5. Свідоцтво про народження (для дітей віком до 16 років)
  6. Документи, що підтверджують право на проживання в житлі
  7. Військовий квиток (або посвідчення про приписку для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку)

Послуга платна

Повний список в інформаційній картці

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи

Типові документи:

  1. Заява
  2. Паспорт громадянина України
  3. Письмова згода особи, щодо якої запитується інформація

Додатково:

У разі звернення представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

  • Паспорт представника, довіреність;

Послуга безоплатна

Повний список в інформаційній картці

Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання

Типові документи:

  1. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання
  2. Свідоцтво про народження дитини (для дітей віком до 16 років);
  3. Будинкова книга (за наявності).

Додатково:

У разі звернення представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

  • Паспорт представника, довіреність;

Послуга безоплатна

Повний список в інформаційній картці

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої

Типові документи:

  1. Заява
  2. Паспорт громадянина України
  3. Підстава внесення змін

Додатково:

У разі звернення представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

  • Паспорт представника; Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).

Послуга безоплатна

Повний список в інформаційній картці

Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

Типові документи:

  1. Паспорт громадянина
  2. Свідоцтво про народження дитини (для дітей віком до 16 років);
  3. Будинкова книга (за наявності).

Додатково:

У разі звернення представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

  • Паспорт представника; Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).

Послуга безоплатна

Повний список в інформаційній картці