● РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ

Всі документи подаються Особисто до адміністратора.

  1. Заява встановленої форми (завантажити);
  2. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) 
  3. Свідоцтво про народження дитини ( виданий закладом охорони здоров’я);
  4. Свідоцтва про шлюб;
  5. *** Рішення суду,  про встановлення факту народження, що відбулося на тимчасово окупованій території України;
  6. *** Документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків, передбачені , частиною першою статті 135 Сімейного кодексу України.
  1. Заява встановленої форми (завантажити)
  2. Довідка про смерть ( видана закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою)
  3. Документи померлого ( паспорт громадянина України /паспорт іноземця, особи без громадянства/ пільгові посвідчення, військово-облікові);
  4. *** рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;
  5. *** рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту смерті, що відбулася на тимчасово окупованій території України.
  1. Заява про державну реєстрацію шлюбу (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб, – заява, на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника)   Завантажити  (282 KB)
  2. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування  на території України;
  3. Квитанція про сплату державнї  послуги або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;
  4. Документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);
  5. Документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку):
  6. Рішення суду про надання права на шлюб (у разі звернення осіб віком 16-17 років);
  7. Якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом