Від ручної праці до однієї кнопки: майже 3,5 млн переданих показів лічильника в чат-боті ДТЕК Київські регіональні електромережі
Для клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі вже є звичним, що передати покази лічильника можна дистанційно за кілька секунд. Це стало можливим завдяки автоматизації й цифровізації наших процесів. Ми пройшли шлях від передачі показів оператору кол-центру телефоном до однієї кнопки в чат-боті. З моменту появи нового сервісу в 2021 році мешканці Київської області через чат-бот передали компанії вже майже 3,5 млн показів.
Ще 5 років тому фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі мали змогу прийняти ваші покази лічильника лише через кол-центр або особисто в центрі обслуговування клієнтів, а тоді мали вручну вносити отримані дані в базу. Завдяки оновленню ІТ-систем у 2021 році виникла можливість створити сервіс передачі показів у чат-боті компанії. І тепер весь процес займає до хвилини вашого часу.
Ще однією перевагою є те, що в чат-боті ви бачите свої останні покази лічильника і після передачі нових отримуєте сповіщення про відсутність помилки, а якщо вона є – то рекомендації, як її виправити.
Незмінним лишається одне – покази важливо передавати в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим обсягом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.
Для того, щоб передати покази в чат-боті ДТЕК Київські регіональні електромережі у Viber чи Telegram, потрібно:
- у пошуку месенджера ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
- пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
- обрати в меню «Передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.