Cервісні центри МВС Київської області отримали майже 600 оцінок через Telegram-бот «Твій ГСЦ МВС»
Сервісні центри МВС завжди прагнуть бути відкритими до кожного відвідувача, подивитися на свою роботу очима клієнтів, щоб і надалі створювати комфортні умови та підвищувати стандарти надання державного сервісу. Нам важливо почути думку кожного щодо якості обслуговування.
У сервісних центрах МВС Київської області 14 червня нинішнього року запроваджено новий проєкт «Твій ГСЦ МВС». Він передбачає залучення громадян до оцінки рівня наданих державних послуг, зокрема, й через соціальні мережі, що є потужними каналами для комунікації з клієнтами. Наші адміністратори пропонують відвідувачам у сучасний і зручний спосіб – через Telegram-бот – висловлювати свої думки щодо роботи наших центрів і виставляти бали, відповідні якості послуг одразу ж під час їх отримання. Опрацювання відгуків адміністраторами центрів триває в режимі реального часу і зворотній зв’язок з клієнтами відбувається майже миттєво, а результати пливу на поліпшення сервісу відвідувачі можуть відчути й побачити навіть у день візиту.
Стати учасником проєкту «Твій ГСЦ МВС» може будь-хто під час відвідин обраного сервісного центру МВС. Для цього необхідно звернутись до сервісного центру й отримати послугу, наприклад, з реєстрації транспортного засобу чи обміну посвідчення водія. Поки адміністратор готує до видачі документи, клієнти мають змогу на наших інформаційних носіях смартфоном зчитати QR-код, який переадресовує користувачів на форму-опитувальник з набором запитань з оцінками рівня задоволеності та функцією надсилання коротких повідомлень, що генеруються для кожного ТСЦ МВС окремо. Це – у разі, якщо у клієнтів є додаткові коментарі до виставлених балів. Для цього у чат-боті користувачу потрібно натиснути кнопку «Повідомлення до ГСЦ МВС» і після залишеного відгуку клікнути «Надіслати повідомлення», щоб адміністратори центру його отримали. Це займає не більше хвилини часу. Проте, має неабиякий ефект. Спробуйте і ви!
«За два місяці дії проєкту в Київської області 9 територіальних сервісних центрів МВС отримали 592 оцінки і 167 повідомлень. Жодне звернення не залишилось поза нашою увагою», – зазначив начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос.
Тож підвищуємо стандарти надання державного сервісу разом!
Нагадаємо: консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88, або на сторінці Головного сервісного центру МВС у Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші запитання та корисну інформацію черпайте на сайті.