СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР

Керівник відділу

Графік прийому громадян:

  • Адрес: с.Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний 5
  • Приймальні дні
    • Пн, Вт, Ср: 09-00 по 16-00
    • Чт: НЕ прийомний день
    • Пт: 09-00 по 15-00
    • обідня перерва з 13-00 по 14-00
  • Ел. пошта: vszn-sofrada@ukr.net 
  • Тел.: 068-312-18-85
  • Каб.: № 23

У зв’язку з  завантаженістю відділу, консультації та відповіді на запитання надаються  після 14:00.  Просимо з розумінням віднестись до працівників!

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Надає підтримку та допомогу визначену законами для громадян та з обмеженими можливостями.

ЦЕНТР здійснює формування пакету документів на допомогу та подальшу передачу їх до відповідних установ.

Реалізовує встановлені програми підтримки затверджені Борщагівською сільською радою у соціальній сфері

Програми підтримки сім’ї​

  1. Паспорт (заявника оригінал та копія)
  2. Ідентифікаційний код (оригінал та копія)
  3. Свідоцтво про народження (оригінал та копія)
  4. Довідка з пологового будинку про не отримання «пакунку малюка»
  5. Довідка про реквізити банку на «пакунок малюка»
  6. В разі реєстрації місця проживання в іншому регіоні довідку про фактичне проживання з сільської ради
  1. Паспорт (заявника оригінал та копія)
  2. Ідентифікаційний код (оригінал та копія)
  3. Форма №  147/о    від медичного  закладу
  4. Довідка з центру зайнятості про перебування  не перебування на обліку
  5. Копія  першої та останньої сторінки трудової книжки
  6. Довідка про реквізити банку  на соціальні виплати
  7. В разі реєстрації місця проживання в іншому регіоні довідку про фактичне проживання з сільської ради
  1. Паспорт + код (оригінал, копія)
  2. Свідоцтво про народження + код дитини або дітей (оригінал, копія)
  3. Витяг з ВДРАЦС (оригінал) термін витягу не більше 1 місяця
  4. Доходи з роботи
  5. Реквізити банку
  1. Паспорт чоловіка або дружини ( оригінали та копії)    
  2. Ідентифікаційний код ( копії)
  3. Свідоцтво про народження дитини, старше 14 років паспорт (копії)
  4. Довідка з навчання, якщо дитина навчається
  5. Довідка з сільської ради, що дитина проживає та знаходиться на її утримання
  6. Довідка з пенсійного фонду, що на дату смерті померлого або померлої не було трудового стажу
  7. Свідоцтво про смерть (копія)
  8. Довідка про реквізити банку
  1. Паспорт + код батьків (оригінал, копія)
  2. Свідоцтво про народження + код дітей (оригінал, копія)
  3. Посвідчення багатодітної родини на батьків та дітей старше 6-ти років
  4. Реквізити банку
  1. Паспорт + код обох батьків (оригінал, копія)
  2. Свідоцтво про народження + код дитини або дітей (оригінал, копія)
  3. Діти старше 18 років, які навчаються на стаціонарі довідка з навчання + степендія
  4. Доходи з роботи обох батьків
  5. Довідка МСЕК в разі наявності інвалідності (оригінал, копія)
  6. Реквізити банку
  1. Медичний висновок (оригінал) (документи беруться на того з батьків, на кого виписиний медичний висновок)
  2. Паспорт + код (оригінал +копія) –батько/мати
  3. Свідоцтво про народження дитини (оригінал +копія) – (якщо дитина старше 14 років, надається паспорт)
  4. Якщо батьки працюючи – довідка з роботи
  5. Якщо ні – довідка з центру зайнятості
  6. Довідка з пенсійного фонду, що на дитину не оформлювалась пенсія по інвалідності
  7. Реквізити банку

Програми підтримки персональні

  1. Заява
  2. Декларація
  3. Паспорт всіх зареєстрованих в житловому приміщенні (копії)
  4. Свідоцтво про народження дітей (копії)
  5. Ідентифікаційні  коди (копії)
    довідка про реквізити банку  на соціальні виплати
  6. В разі оренди житла надається договір  оренди
  7. Переміщені особи надають копію довідки  переміщеної особи
  1. Паспорт заявника та дружини  (копії)
  2. Ідентифікаційний код ( копії)
  3. Довідка  з пенсійного фонду про не отримання пенсії
  4. Довідка про доходи за 6 місяців перед зверненням
  5. Трудова книжка (копії)
  6. Довідка про реквізити банку   
  1. Паспорт + код чоловіка і дружина (оригінал, копія)
  2. Трудова книжка або довідка про доходи за попередні 6 місяців
  3. Непрацюючим – довідка з центру зайнятості
  4. Довідка МСЕК (оригінал+копія)
  5. Довідка з пенсійного фонду про неперебування на облік
  6. Реквізити банку
  1. Паспорт + код заявника та членів його сім’ї (оригінал, копія)
  2. Паспорт+код людини яка потребує догляду (оригінал, копія)
  3. Трудова книжка або довідка про доходи за попередні 6 місяців
  4. Висновок лікарської комісії, що людина може доглядати за станом здоров’я потребуючого
  5. Висновок ЛКК, що людина потребує догляду(має когнітивні порушення) або довідка мсек
  6. Реквізити банку
  1. Висновок 667
  2. Паспорт + код (оригінал, копія)
  3. Трудова книжка або довідка про доходи за попередні 6 місяців на заявника, членів його/її родини та на особу з інвалідністю
  4. Непрацюючим – довідка з центру зайнятості
  5. Довідка МСЕК завірена психіатричною лікарнею (оригінал, копія)
  6. Довідка з пенсійного фонду про
  7. Реквізити банку
  1. Паспорт + код (оригінал, копія)
  2. Довідка МСЕК (оригінал+копія)
  3. Довідка з пенсійного фонду про неперебування на обліку
  4. Реквізити банку

пільги на ЖКП (житлово-комунальні послуги):

  1. Паспорт
  2. Пільгові посвідчення (заявника та членів сім’ї)
  3. Довідка про безпосередню участь в АТО
  4. Ідентифікаційний код (заявника та членів сім’ї)
  5. Пенсійне посвідчення (заявника та членів сім’ї)
  6. Свідоцтво про народження (неповнолітніх дітей або паспорт дітям після 14 років)
  7. Свідоцтво про шлюб
  8. Довідка про реєстрацію місця проживання (заявника та членів сім’ї)
  9. Акт депутата з фактичного місця проживання
  10. Довідка про склад сім’ї з фактичного місця проживання
  11. Довідка з ЖЕКу про наявність гарячого централізованого водопостачання
  12. Довідка з УСЗН за місцем попередньої реєстрації про не перебування на обліку ЄДАРП та не користування пільгами
  13. Довідка з газ контори про наявні газові прилади
  14. Сукупний дохід сім’ї за останні шість місяців (багатодітні)
  15. Квитанції про сплату ЖКП
  16. Довідка з реквізитами банку
  17. Документи на житло за яким оформлюється пільга

Внутрішньо переміщені особи​

- подається заява про взяття на облік за формою згідно з додатком 1  до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою № 509 (далі – Порядок);

- пред’являється документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, або свідоцтво про народження дитини. У разі відсутності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, заявник надає докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на день виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення.

У разі подання заяви про взяття на облік законним представником особи, від імені якої подається заява, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу законного представника;

-документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі);

- свідоцтво про народження дитини. Ідентифікаційний код за наявності.

У разі подання заяви про взяття на облік малолітньої дитини особою, зазначеною в абзацах сьомому – десятому пункту 2 Порядку, додатково подаються:

-документ, що посвідчує особу заявника;

-документи, що підтверджують родинні стосунки між дитиною та заявником;

-документ, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування або керівника дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту дітей, в якому дитина перебуває на повному державному забезпеченні, та документ, що підтверджує факт зарахування дитини до такого закладу.

- у разі потреби довідка зі служби у справах дітей про підтвердження родинних відносин.

 

Банківський рахунок (за стандартом IBAN) у банку, в якому відкрито рахунок одержувача; (карта має бути відкрита «Для виплат») ПриватБанк, Ощадбанк, ПУМБ, Райффайзен банк Аваль.

-особам, які перебувають на обліку внутрішньо переміщених осіб і відомості  про яких включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб;

 

-особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, а також території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії та яку визначено в затвердженому розпорядженням № 20 переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми „єПідтримка”;

 

-починаючи з травня 2022 р. внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а також внутрішньо переміщеним особам, у яких житло зруйноване або непридатне для проживання внаслідок пошкодження, за умови подання до 20.05.2022 заявки на відшкодування відповідних втрат, зокрема, через Єдиний державний веб-портал електронних послуг „Портал Дія” (далі – Портал Дія) або за умови подання органами місцевого самоврядування документального підтвердження факту пошкодження / знищення нерухомого майна таких осіб унаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.

 

Перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), формується в електронній формі відповідно до Положення про інформаційну систему формування переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.05.2022 № 562; у разі відсутності технічної можливості формування такого переліку в електронній формі – затверджується Мінреінтеграції за погодженням з Міноборони на підставі пропозицій відповідних обласних, Київської міської військових адміністрацій.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Корисні контакти з питань соціального захисту

Управління соціального захисту населення Бучанської районної державної адміністрації

  • Адреса: Київська область, смт Макарів, вул. Дмитрія Ростовського, 37

Сервісний центр Головного управління Пенсійного Фонду України в Київській області

  • Адреса: Київська область, Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, буд.13-В
    • ☎  (098)308-41-98 – «Гаряча лінія»
    • ☎  (066)988-24-26 – для попереднього запису

Районний центр зайнятості

  • Адреса: Київська область, Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Київська, буд.26
    • ☎  044 406-37-84
    • ☎  044 406-37-85
    • ☎  044 406-37-90

Комунальний заклад «Центр надання соціальних послуг» Борщагівської сільської ради

  • Адреса: Київська область, Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний, буд.5
    • ☎ 068-45-45-115

До уваги внутрішньо-переміщених осіб

Відповідно до:

п.2 «Порядку використання коштів державного бюджету для надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. № 332 (далі – Порядку) –  головним розпорядником бюджетних коштів є Мінсоцполітики.

п.3 Порядку Бюджетні кошти спрямовуються акціонерному товариству “Державний ощадний банк України” (далі – АТ “Ощадбанк”) для перерахування допомоги на банківський рахунок (за стандартом IBAN) внутрішньо переміщеним особам у банку, у якому в особи відкрито рахунок.

п.4 Порядку Перерахування бюджетних коштів здійснюється Мінсоцполітики АТ “Ощадбанк” щомісяця до 3, 13 і 23 числа на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги, сформованого державним підприємством “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики”.

Джерелом виплати коштів є Держава. Кошти не нараховуються за рахунок місцевих бюджетів.